koptelefoon ipod mini

• eric

ikben in het bezit van een ipod mini

en zeer tevreden over de ipod ,alleen de koptelefoon vind ik wat matig.

ik zit te denken aan het merk Sure en het type e2

heeft iemand hier ervaring mee of een ander idee

alvast bedankt

eric

• Elma

Wat vind je er matig aan? Zelf vind ik de geluidskwaliteit goed. Maar als met zoveel dingen is ook de keuze van een hoofdtelefoon een zaak van persoonlijke voorkeuren. Ik zou zeggen, neem je i-Pod mee naar een winkel waar ze hoofdtelefoons verkopen en probeer een aantal uit op je i-Pod tot je een goede gevonden hebt.

• eric

de geluidskwaliteit is goed,maar wat ik matig vind is ze elke keer uitvallen

• Elma

i-Pod heeft de zogenaamde In-Ear Headphones met opzetstukken in drie verschillende maten opdat de oordopppen in je oren blijven. De geluidskwaliteit vind ik persoonlijk stukken minder dan de standaard i-Pod hoofdtelefoons. veel mid-, weinig lage en hoge frequenties.

• MuckY

Ten eerste Shure ;)

De Shures E2 zijn zeker goed voor de ipod. Maar als je echt goed geluid wilt hebben zou ik voor de E3 gaan. Zelf gebruik ik de E5 (maar deze gebruik ik niet voor de ipod :D). Maar de E2 dopjes zijn gewoon goed en zitten altijd op maat, alleen geluidsdemping is heel goed dus let op als je ze in hebt.

• chenin

bij mij vallen ze ook steeds uit, en de hygiene hoesjes verlies ik ook nogal makkelijk, wat denken jullie van de B&O headset?

Ik heb geen verstand van de kwaliteit van B&O, maar vind ze wel erg mooi.. vandaar.

Kortom hoe is de kwaliteit van B&O?

• Mucky

Net hoe je het zegt B&O is mooi maar niet goed, kijk anders naar een koptelefoon van Sennheiser of Beyer