multitabbed browsing zonder appeltje in te hoeven drukken?

  • Wim

    multitabbed browsing zonder appeltje in te hoeven drukken? het lukt mij nog steeds niet een browser te vinden en zo in te stellen dat als ik een link aanklik er de pagina automatisch op een volgende tab verschijnt. Eerst moet je de apple toets indruken of meerdere toetsen indrukken en dan verschijnt hij bij anklikken link in nieuwe tab. kan dat niet anders dat als je en link aanklikt de pagina waarop je de link aanklikt blijft staan en ondertussen op de volgende tab de aangeklikte pagina wordt geladen?

    in windows kan dit wel met browsers maar in apple niet en dat vind ik een nadeel. als dit wel kan vind in apple macintosh echt veel beter!

  • Elma

    En in Safari en FireFox met command-t krijg je een nieuwe tab.

    Als je in Safari in je bookmarks kijkt, kun je een map met bookmarks maken en die vervolgens aanvinken. Staat die map in je bookmarks bar, dan opent hij alle ingesloten bookmarks in verschillende tabs tegelijk! Da's lache man!

    Aldus Skaja op 6 januari j.l.

  • leo

    Het kan wel met een meerknopsmuis:die kan je zo programmeren dat als je op een link klikt,die in een nieuwe tab opent(bij mij is 't het klikken vh scrollwieltje die die functie heeft;muis is van Logitech=de beste voor het Mac-platform,IMHO).

  • Geert

    Ik heb nu multitabbed browsing in safari aan het werk :D Das egt ideaal !! Alle pagina's die ik dagelijks bezoek met een keer klikken allemaal tegelijk geopend.

    Heel ff uitzoeken hoe het werkte maar als je het weet dan werkt het ook egt perfect.

    Geert