refund

  • Fester Medendorp

    Op 17 dec. 2004 een G5 17 inch aangeschaft met extra geheugen, bij een reseller in Den Haag.

    Op 11 januari een prijsverlaging van dik 100 euroos, had ik de G5 via internet besteld, dan een korting van 30 euroos, en nu al kan ik updaten naar iLife '05 voor 80 euroos.

    Dit vindt ik een klap in het gezicht voor de mensen ( en de resellers ), deze bedragen zijn te groot om daar zo nonchalant mee om te gaan.

    Waar moet je in vredesnaam klagen, de reseller kan er niets aan doen en bij apple is geen link te vinden waar je kan klagen over hun verkooppraktijken.

  • Skaja

    Ach, een prijsverlaging moet een bedrijf toch op enig moment doorvoeren en dat gaan ze ons echt niet vooraf aan de neus hangen. Ik denk dat je dan beter had kunnen wachten of nu gewoon sportief zijn. Houd voortaan geruchtensites in de gaten, dan heb je een beetje een idee wat komen kan…

  • Joep

    Hi,

    Heb binnen de gestelde leverperiode een Airport Express besteld a Euro 149,-, waarna snel een prijsverlaging a Euro 20,- kwam. Apple heeft me binnen 14 dagen het verschil terugbetaald. Grote klasse!!!

    Joep

  • Mau

    Dat is inderdaad niet leuk….maar ik zou niks kopen een paar maanden vóór een grote Apple Expo. Er komen altijd nieuwe/snellere/goedkopere appeltjes uit zo'n expo….. en trouwens dat gebeurd ook met gewone pc's en niet één keer per jaar maar bijna maandelijks…..