wat is een snelle browser opera of firefox of safari? en cache viewen?

  • thijs

    wie weet wat een snelle browser is op os x voor multi tabbed browsing. ik gebruik nu opera maar is safari of firefox of netscape sneller? handig van opera is dat er een handige cache viewer in zit want bij de andere browsers zag ik die niet maar mischien zijn daar wel tools voor. dank u voor uw antwoord!

  • Skaja

    Wat wij vinden is wellicht niet relevant voor jou. Je noemt zelf een aantal browsers op die je kunt downloaden en installeren. Ik zou zeggen, doe dat, kijk naar de funcionaliteit en wekbaarheid van iedere browser en beslis dan welke het wordt…

  • BOFH

    Mozilla-firefox vind ik de beste browser(gebruik hem zelf op meerdere platvormen) mozilla erg volwassen en goed.

    Safari vind ik raar en onvolwassen, opera is ook niet mijn ding niet gratis en laat te veel steken vallen.

  • Patrick

    Ik heb slechte ervaringen met Firefox: zo nu en dan werd hij heel erg traag en verbruikte hij het gehele werkgeheugen.

    Voor Apple is er een Firefox-variant: Camino en die werkt prima.

  • Patrick

    Ik heb slechte ervaringen met Firefox: zo nu en dan werd hij heel erg traag en verbruikte hij het gehele werkgeheugen.

    Voor Apple is er een Firefox-variant: Camino en die werkt prima.