Pioneer 108 DVD

  • Henri

    Mensen,

    ik wil een DVD brander in mijn G4 plaatsen en nu denk ik aan de Pioneer 108BK. Weet iemand of deze geschikt is voor de G4? Daarnaast schijnen er verschillende versies te zijn van de 108 serie. Welke zou ik moeten hebben.

  • edreob

    haaai

    volgenschipmunk werkt wordt ilife niet ondersteund…je zult dus moeten branden met toast en ik geloof zelfs dat je extern moet gaan met het ding….

    Bij http://www.chipmunk.nl verkopen ze die 108…. en daar heb ik zoiets gelezen.

    Maurice.

  • bart.

    ik heb onlangs een 108 D in een G4 gezet, en ben geen enkel probleem tegengekomen.

  • Ge

    Ik heb zeer recent deze pioneer in mijn imac g4 laten zetten, ilife werkt inderdaad niet. Weet ook niet hoe ik dit probleem moet oplossen. De apple winkel leverde inderdaad toast, maar wat heb ik daar voor ilife aan? Ben dus zeer benieuwd naar oplossingen!

  • Ge

    Vanochtend een reactie van de mac winkel gekregen:

    Er is hiervoor een patch nodig om in de “i” apps van Apple te kunnen branden. Zie mijn bijlage. Na deze patch is de brander compatible. De nu gemaakte Pioneer branders werken helaas niet zonder deze patch. Apple brengt hiervoor later een update uit die gewoon in een os update zal zitten welke u met software update onder de Apple kunt krijgen.

    Vanuit iTunes kunt u de nummers tevens ook op Toast slepen waarna ze via toast te branden zijn.

    (Kortom: met een foefje kan je de brander nu al gebruiken, na de update is dit foefje niet meer nodig)

  • meran

    Ook ik heb deze dvd en bij mij werkt hji goed met ilife. je kan de dvd kopen in 2 versies. versie 1 is de consumenten product waarbij je lege cds en dvds krijgt met daarbij software en een leuke verpakking. Versie 2 zit in een kartonnen omslag zonder software en andere spullen. De laatste versie is vaak een stuk goedkoper.

    Succes

    Meran

  • wiet

    de oplossing heet “Patchburn”, en als je op deze site rondkijkt vind je 'm zeker.

    (begin met de hoogst interessante FAQ afdeling)

    http://www.xlr8yourmac.com/