2 iPods, 1 computer

• Frank

Weet iemand of het mogelijk is om 2 iPods te gebruiken op 1 Pc, zonder dat er rare dingen moeten gebeuren voor synchronisatie?

Ik wil namelijk in de auto een aparte iPod hebben dan die ik thuis gebruik, ook als back up weer beter.

Maar ik ben bang dat wanneer ik de 2e iPod synchroniseer de 1e niet meer werkt met iTunes.

Alvast bedankt!

• anita

zolang je beide ipod op 1 computer gebruikt is dit geen probleem. De synchronisatie zal dan mooi verlopen. 1 ipod op 2 computer is wel problematisch daar er een beveiliging in zit die het niet toelaat je muziek bieb te verspreiden. Als je dat toch graag wenst dan is je je itunes library los op je ipod zetten een optie

Anita

• Remon

Je kan makkelijk 2 ipods op 1 computer aansluiten bovendien

komen allebij je ipods dan onder elkaar in itunes te staan.

Remon

• Rose

Hallo!

Ik wil ook graag 2 Ipods aansluiten op 1 pc, maar hoe doe ik dit? Moet ik voor de 2e Ipod wederom software installeren of kan ik m gewoon in de usb pluggen en herkent I-tunes hem als 2e ipod?? Ik ben al een tijd bezig geweest om er 1 aan de praat te krijgen, maar wil die van mijn zusje ook graag op mijn pc kunnen aansluiten. Ik heb een pc met Windows XP.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!!

Gr. Rose