mail blokkeert uitzetten macbook

  • Henk

    Op het moment dat ik “voorkeuren” in Mail aanklik en dan “algemeen” kies, blijft er zo'n regenboog-balletje continue draaien. Krijg Mail-programma niet uit door een geforceerde stop en kan in Finder ook niet meer mijn Macbook uitzetten. Krijg dit alleen maar voor elkaar door de aan-knop langdurig ingedrukt te houden. Waar ligt dit aan?

    Gebruik Mac OSX 10.4.11, Macbook 2.1, 2.16 GHz Intel Core; Mail versie 2.1.3.

  • edreob

    probeer eens je diskpermissies te herstellen mbv diskutillity.

    anders met Onyx je systeem opschonen. Let wel op wat je doet!!

  • sophie

    He, ik heb sinds vandaag hetzelde probleem!!!

    ook op de aan uit knop drukken helpt niet, misschien dat ik m zo eens langer ga indrukken..

    maar bij mij blijft ie ook zeggen dat ik eerst mail moet afsluiten voordat ik mac kan uitdoen, maar er gebeurt dus niks als ik dat doe..

    ben jij er al uit waardoor het komt en wat je er aan moet doen?

    tnx.

  • j.middelhuis

    Mail blokkeert het uit zetten van de mac. wat kan ik doen?

  • Patrick

    My macbook is not showing my accounting term papers. I contacted Titanium Software support about OnyX for my Mac and need help. Here's my review of other apps that slow down my Mac and interfere with my custom papers online https://domyhomeworkonline.net/do-my-accounting-homework.php for homework management system and its normal functioning.