mail blokkeren

  • dennis

    Mensen wie kan me helpen… Ik wil binnenkomende mail van me ex blokkeren liefs zo dat ze ook meteen snapt dat ze geen mail meer hoeft te sturen. Is dat mogelijk in mail van apple? En zo ja hoe stel ik dat in? thanks pr weekend.

  • Satansvlinder

    Je kan denk ik een aardig end komen door rules in te stellen

    (dit doe je bij de voorkeuren)

  • leo

    Als je de ‘mail help’ had gebruikt had je dit kunnen vinden/lezen:

    "Ongewenste e-mailberichten retour sturen

    Als u de afzender van een ongewenst bericht ervan wilt weerhouden u nog meer berichten te sturen, kunt u een bericht retour sturen naar de afzender, mits zijn of haar retouradres geldig is. Wanneer u een bericht retour stuurt, lijkt het voor de afzender of uw adres ongeldig is. Dit is handig als u grote hoeveelheden reclameberichten wilt weigeren van bedrijven waarbij u in de adreslijst staat nadat u een product van ze hebt gekocht.

    Als u ongewenste e-mailberichten (spam) retour stuurt, krijgt u deze berichten meestal terug omdat ze niet konden worden bezorgd. De reden hiervoor is dat het retouradres voor spam meestal niet geldig is.

    Selecteer het ongewenste bericht in Mail en kies ‘Bericht’ > ‘Retour’.

    De afzender ontvangt dan een bericht dat uw e-mailadres niet geldig is en dat het bericht niet kon worden bezorgd. Het bericht wordt naar de map met verwijderde berichten verplaatst.

    U kunt ook een regel instellen waarbij berichten van een bepaalde afzender automatisch worden verwijderd."

  • Henk Wieman

    Hallo,

    Graag wil ik informatie over het blokeren van een mail adres.

    alvast bedankt Henk

  • Ramrod

    Volgens mioj staat in de mail van Leo toch aardig duidelijk omschreven hoe dit moet …..

  • wdfaasse

    ik krijg dagelijks veel Emails binnen die ik absaluut niet wil,ik weet ook niet hoe ze aan mijn Email adres komen.

    Hoe kan ik dit oplossen

    Mvg W.Faasse

  • coby

    Hoe kan ik mailtjes blokkeren

  • marionst

    lees hierboven

  • Riek

    Hoe kan je bij email info mail adres blokkeren???Een kennis van mij wordt steeds lastig gevallen bij hotmail weet ik het wel alleen zij heeft dan info.En hoe zit het als je gestalkt word met telefoon???En SMS..hoop dat er iemand mij kan helpen.

    Groetjes Riek

  • Peter (Apple)

    Je kan een regel aanmaken in Mail op de Mac. Daarin kan je zeggen dat een email van een bepaald adres bijvoorbeeld wordt verplaatst naar de prullenbak. Je kan dit doen in “Instellingen”.