CD branden boven de 80 minuuten

  • Zantinga

    Ik heb een Imic gekocht en probeer Cd te branden boven de 80minuten, ik heb Cd aangeschaft van 99 minuten maar via I Tunes gaat het niet verder dan 80 minuten. Het programma waar het mee loopt is Final Vinyl.

    Wie helpt mij uit de moeilijkheden.

  • Alex

    Guten Abend! Wenn Sie jemals darüber nachgedacht haben, wie Sie Ihren Aufsatz schreiben können, den Sie in der Schule gegeben haben, ihn aber nicht wirklich tun, können Sie auf dieser unglaublichen Seite Ghostwriter Österreich Ihre Hausaufgaben mit Hilfe anderer Leute erledigen lassen. Gehen Sie da rein und schauen Sie dass jemand deine Hausaufgaben für dich macht

  • Paul

    Thank you for providing such valuable information. Your webpage is excellent. This website's material has piqued my interest.

     I thoroughly loved reading your post; it was quite beneficial to me. If you have time, you are welcome to join me in playing geometry dash lite

  • Alex

    Het lijkt erop dat je een technisch probleem ervaart met het branden van CD's en dat je hulp nodig hebt bij het verlengen van de opnametijd boven de 80 minuten. Terwijl ik begrijp dat dit een belangrijke kwestie is, ghostwriter österreich heeft meestal betrekking op professionele schrijvers die teksten, artikelen of inhoud namens anderen creëren. Als je hulp nodig hebt bij het oplossen van technische problemen met CD-branden, kan het raadplegen van technische ondersteuning of forums voor audio- en opnameapparatuur je wellicht beter van dienst zijn. Als je andere vragen hebt of hulp nodig hebt bij schrijfgerelateerde onderwerpen, laat het me dan gerust weten.

  • Khalil

    hi

    (https://hi.com)

  • gary

    Your post is really significant to me, and I look forward to reading more of your ideas. I recently discovered the game pico park; if you have time, come join and play with me.